Tuesday, April 6, 2010

sAkIt!!!

arghhh!!!!aku dh x boleh tahan lg ni..tangan aku ni semakin sakit..sakit yg melampau2..nape la time2 cmni sakit ni dtg blk..rase cm nk menjerit sekuat hati sbb sakit..rase cm nk patah kn tgn kiri ni pun ade..terseksa sgt aku rase!!


utk pengetahuan, tgn kiri aku ni actually pernah patah time aku form 1 dulu (2002)..insiden yg berlaku time mase mula2 msuk asrama dulu..aku tau time 2 kwn aku x sengaja..tp nk wt cmne sbb bende dh jd..aku xde la salahkan die pun..tp kejadian 2 menyebabkan aku patah tangan kiri aku kt bhgian siku..seriusly mmg sakit!


msuk hospital selama 1 bln setengah mmg bende yg membosankan..lg2 time 2 bru je lg msuk skolah asrama 2..3 kali operation aku lalui utk betulkan tulang kt bhgian siku 2..dan cm biase la kalo tulang patah mmg akan kne msuk besi..


effect nye smpi ari ni aku x leh nk bengkokkan tgn kiri aku cm biase lg..hanya separuh je aku leh bengkok..selebihnya mmg x leh..kdg2 tu mmg akan rase sakit yg amat walaupun bende 2 dh 8 thn berlalu..tp kesan sbb aku patah tulang 2 still remain smpi ari ni..ape2 pun, aku still leh jalankan aktiviti harian aku cm biase..


so, kalo dh sakit yg amat sgt tu mmg aku x leh nk wtpe..rase nk jerit, cm2 lg la aku rase..tp aku ttp sabar je..mungkin ni dugaan dari-NYA..

2 comments:

flyz said...

cian dia...

@reltzsensei said...

alololo..ciannyer...xpew..tdo jerk..nnti ilg r saket tu...