Saturday, April 3, 2010

fInaL exAm

ola!!hurm sedar x sedar dh sem 4 rupenye aku kt UMT ni..ade lg 2 sem je nk abis degree..x saba la plak rase nye..kejap je mase ni berlalu..senior pun dh nk abis x lame lg..rindu kt diorg nnti..huhuhu..


skrg ni al-maklum la aku tgh busy utk final exam sem 4 ni..wt mase ni dh 2 paper berjaya dilalui..n dua2 paper ni aku rase ok kot..x sure la ok ke x..yg penting jwb je..jgn biar tmpt kosong..tol x kwn2??hehehe..


next paper bakal menjelma 5 n 6 april ni..yg utk 6 april dh tau kne bace yg mne..masalahnye paper utk 5 april ni nk kne bace ape??sume x tau..huhuhuhu..pening pale la cmni..nmpk gaya kne la bace yg aku tau 2 dulu..kalo x nk jwb ape nnti..hurm..


lps 6 april, ade la lg 2 paper sblm aku abis final exam ni..cpt la abis!!x saba ni..huhuhu..mls nk pikir byk2 psl exam ni..nk release tension..xpe2..lps abis exam, mcm2 la aku wt..hahahaha..